Skriv din beskrivning här!

Den andra tjejen

Hola!
 
Jag är då den andra tjejen på bilden Ida, hon till vänster.
Jag och Moa går i samma klass och på så sätt lärde vi känna varandra för något år sen. Jag är oftast en ganska glad tjej som älskar att göra nya saker, men har även mina dagar då jag bara är sur och mår dåligt. Då är det näst in till omöjligt att komunicera med mig och då kan även min bloggning bli lite sämre.
Mitt liv är rätt så mycket skola, men annars kompisar och lite andra små saker.
 
Är inte så vidare bra på presentationer så kör fem "visste ni att" istället:)
 
* Jag börjar nian om några dagar.
* Jag har fobi för fåglar, mår dåligt av att se eller vara nära dom.
* Mina favorit program på mtv är degrassi, awkward & the hills.
* Jag dricker alltid oboy på kvällen innan jag ska sova.
* Jag älskar disney program, Zack and Codys ljuva hotell liv, Hannah Montana, Magi på Waverly place.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback