Skriv din beskrivning här!

Kul grej /Ida

VEM
Vem är i rummet med dig? - Ingen
Vem önskar du var med nu? - Nån gullig snäll jävel, annars duger justin bieber också
Vem fick du senast sms av? - Moa
Vem ska du träffa idag? - Ingen för jag är forever alone
Vem ringde du senast? - Evelina
Vem saknar du? - Dig <33
 
 
Tumblr_m9d5smytkv1rdvtflo1_500_large
 
VAD
Vad åt du senast? - Godisremmar
Vad har du på dig just nu? -  Mjukis byxor och tjocktröja, lodis style
Vad hör du just nu? - ''Better in time- Boyce Avenue''
Vad har du på fötterna? - Vita strumpor
Vad för sjukdom hade du senast? - Klamydia
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - ''hahhaha oki<33
Vad ska man göra för att imponera på dig? - Bete dig som justin bieber, men det räcker också med att vara super snäll mot vem du än pratar med. Spelar ingen roll med status, you get it?
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Plugga, nä men göra nått kul?
Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Kollade på disney channel
 
 
HAR
Har du några piercingar? Vart? - Nej cuz jag är allergisk, men har en tatuering
Har du provat droger? - Nej
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut - Nej, fattar mig inte på folk som gör det. Finns ju en anledning till att de tog slut så gå vidare
piercat dig själv någon gång? - Nej
Har du något stort ärr? - Nej, men rätt så många små ärr på mina händer
Har du varit kär på riktigt? - Nej, faktiskt inte
Har du sagt jag älskar dig till någon?- Ja
Har du allt du önskar dig? - Nej, tror aldrig man kan ha allt man önskar sig

 
HUR
Hur är du i skolan? - Helt ok
Hur många har du varit tillsammans med? - Ingen seriös
Hur ser du ut? - Ful, tjock, fula kläder. Ser ni nån ful på stan är det troligtvis jag
Hur svarar du i telefonen? - hallå
Hur ser folk dig tror du? - Ingen aning
Hur är du som person i ett förhållande? Bli tillsammans med mig så får du veta
 
SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - Coolt och kul i början men inte på längden så nej
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? - nej, låter inte så trevligt men får se
Skulle du vilja tatuera dig? - Already have one
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? - Nej, eller jag vet inte. Kan tänka mig och kyssa Justin and he has a girl friend
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Om det räddar någon jag älskar så ja
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - JA
 
Tumblr_m7r2oj8lvr1r988i9_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback