Skriv din beskrivning här!

bloggappen trasig?

Är det bara min bloggapp som inte frungerar?
Använder nästan aldrig min data utan bloggar alltid från mobilen så har därför inte kunnat blogga plus att vårt hem internet inte har fungerat.
Men det här har jag gjort i helgen:
Fredags: Var med Kia,  vi gjorde pannkakstårta, lekte i snön, åt kebab med min mor och kollade på x factor med henne.
Lördags: Åkte till farsta med Fridah, Frida och Moa, köpte lite julklappar och åt glass o donken.
Sen på kvällen mötte jag upp Fridah och sov hos henne.
Söndag: Vaknade upp hos frida åt makaroner och gjorde inget speciellt. Kom hem för kanske en kvart sen och ska lägga mig i sängen och kolla på film.
- Den enda bilden jag tog på hela helgen..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback