Skriv din beskrivning här!

Dear john

Godmorgon!
Igår åkte jag in till stan (igen) med mamma. Bytte lite saker och så...Vi kom hem rätt sent så efter middagen så satte jag på sista avsnittet på one tree hill säsong 3, sorgligt... Fast jag har laddat ner säsong 4 nu! ;)
Sen vid elva så satte jag på favorit filmen Dear john, kollade på den och somnade vid ett.
 
Idag så ska jag hem till morfar och fira en liten minijul, sen efter det så ska jag hem till el padre! Och innan det så måste jag ladda ner en massa filmer på min minidata eftersom att vårat internet här hos mamma är mycket snabbare. Filmerna ska jag ha till när jag åker till mitt landställe i älvdalen med Frida, ett par dagar efter nyår.
 
Men nu ska jag hoppa in i duschen, puss!♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback