Skriv din beskrivning här!

Mammas pojkar

GOD JUL I EFTERSKOTT!
Förlåt att jag inte bloggat men julhelgen är väl till för att man ska umgås?! 
Igår var vi som sagt hos farmor och farfar där vi firade jul med mina kusiner och så. Tänkte fota mina julklappar imorgon så det bör ju komma upp någon gång under dagen. 
 
Idag när jag vaknade upp hos farmor och farfar ringde mamma och sa att dom skulle till julrean på media markt. Min dator är lite halvt sönder så jag följde med för att kolla på en ny, köpte en mac book pro. Så nu är alla mina julklapps pengar slut och fick extra bidrag av mamma och pappa för att ha råd så min födelsedags present är också borta. Men värt det i alla fall :)
 
När jag kom hem så hann jag knappt byta om innan jag skulle iväg på bio med Elin och hennes familj + hennes brorsas flickvän. Vi åt pizza på pizza hut och sen såg vi mammas pojkar. Den var väl helt okej, lite kul ibland men slutet sög. Kom nästan nyss hem och skall nu bekanta mig med min dator.
 
Puss -I



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback