Skriv din beskrivning här!

Så var 2012

Snodde denna från Fridas blogg!

Hur har ditt 2012 varit? - Tror att det har varit det bästa året! Umgåtts med mina tjejkompisar, haft massor av crushar, haft superroliga tjejkvällar, pinsammaste ögonblicken osv haha.


Blev du kär i år? - Nope!


Vad önskar du att du gjort mer? - Kanske satsat mer på skolan, men jag ska skärpa mig till nästa termin!!

Vad önskar du att du gjort mindre? - Vet faktiskt inte.... Ätit onyttigt hahah!


Vem har du umgåtts med mest? - Mina tjejkompisar.


Bästa minnet från 2012? - Hahaha valborg var kul, och när jag ida fridal skulle ut och kolla på stjärnorna och det kom några killar som snodde våran chipsburk ahhaha, och alla de andra tjejkvällarna. Det måste bli fler 2013!


Är det något du sakna 2012 som du vill ha år 2013? - Kanske ett förhållande, eller nja, en vältränad kropp till beach 2013!! Tagga! 


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Det beror på vilket år man jämför med.

Största misstaget? - Kommer bara på massa små, som att inte konfirmera mig och följa med till grekland med Fridal, och flera andra små som jag inte vill ta upp i bloggen.


Tror du att år 2013 kommer blir bättre? - Jaa det hoppas jag på!


Vad gjorde dig riktigt glad i år? - My buddies!


Hur många kysste du? - 1 guy


Har du några löften inför år 2013? - Ja, leva året fullt ut, ha kul, träna flera gånger i veckan, bara göra saker som gör mig glad osv. ;)


Har du haft ett förhållande under 2012? - Nä


Hur skulle du beskriva din stil 2012? - Hahaha, tråkig


Vars reste du nånstans? - Turkiet och England om man menar utomlands.


Vad ser du mest framemot med år 2013? - Sommaren

 

Lärde du känna någon som tog stor plats i ditt liv? - Det skulle jag nog inte påstå

 

Vad har du gjort i år, som du inte gjorde förra året? - Har varit ute mer med mina kompisar, tagit vara på de tillfällen som ges.

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback