Skriv din beskrivning här!

Torsdag eftermiddag -och kväll

Hej hej hallå!
Ligger i sängen förbered för att sova! Fast jag ska inte sova nu men det är skönt att vara klar ;)

Idag när vi hade slutat så stannade jag och Fridah kvar i skolan lite och drack varm oboy i cafeterian, vi lockades inte direkt av att gå ut i snön... Efter så drog vi till centrum och Fridah köpte lite saker bl.a. en tröja och lite smink!

När jag kom så åkte jag direkt till gymmet och gymma med pappa. Åkte hem och åt middag samt kolla julkalendern på http://svtplay.se">svtplay.se (gay jag vet..) och efter det så duschade jag. Aa det var kind of min kväll...
Nu ska jag... Jag vet inte men puss på er!!



Allt bra? (:

2012-12-07 · 00:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback