Skriv din beskrivning här!

En sån där lista.

vad har du på dig?
mjukisbyxor, tjocktröja och sockor

Hur mår du?
okej

Vad önskar du just nu?
att jag inte var ensam

vad ska du göra imorrn?
skolgång, plugga, äta

och på söndag?
ha skolångest antar jag

vem saknar du?
mitt idiot cp

senaste köp?
mcdonalds

vad grät du senast åt?
allmänt cp saker

vem av samma kön sov du senast med?
Frida på halloween

vad läser du just nu?
dessa frågor

senast sedda film?
Twilight breaking down part 1

Vilken svordom använder du mest?
lite alla möjliga

vad skrattade du senast åt?
Åt mig själv när jag var på tv för typ tio minuter sen.

Vem var den senaste som ringde dig?
Elin

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej

senast 3 inkomna sms?
Hahahaha helt rätt! - Såg dig på hellenius hörna nyss!!! - Haha såg dig på tv.

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
Hahahaha fett coolt.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
kan meddela er nästa år

Vilken är din favoritfrukt?
någon konstig som finns i Thailand

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Linsey Lohan typ

Vad är du rädd för?
Att förlora någon jag inte kan leva utan, att någon i min familj går bort, att bli sårad av någon jag älskar.

En person du tycker är snygg?
Justin Bieber

Blir du lätt svartsjuk?
Hehe nja

Din favoritkaraktär ur en serie?
Lucas Scott ur one tree hill

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Oskar

Vilket språk hade du velat lära dig?
Hade ju varit coolt att fatta kinesiska

Vad för sorts killar faller du för?
de som inte går att få. Killar som är som Justin Bieber, snälla, gulliga, man kan vara sig själv med, ser helt ok ut och har brunt hår.

Vart vill du åka just nu?
New York

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En mac book, fast det är tyvärr långt kvar..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback