Skriv din beskrivning här!

Lite planer

Har suttit och skrivit en text jättelänge nu. Och den är högst 2 min... Jag och Ida ska redovisa imorgon om stora barriärrevet, det kommer gå bra.
Sen så har jag också ett spanska prov imorgon, fast det är ganska lätt så det orkar jag inte lägga ner lika mycket tid på... Vet att ni ville veta det typ.
Sen på Torsdag så ska jag göra ett gamalt omprov i so:n. Och efter det så ska jag köpa nya springbyxor med pappa och sen så tror jag att jag åker och gymmar ;)
Fredag = inga planer. Ska till mamma då efter två veckor så är kanske hemma och chillar lite bara. Och hittar på något kul på Lördag istället? :D
 
Men nu måste jag återgå till pluggandet!! Vi hörs puuuss
 
- På utö med Frida i somras... Vill tillbaka :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback