Skriv din beskrivning här!

Lite sammanfattning osv

Tänkte blogga och det är väl tanken som räknas?
lite catch up för er, så här såg min vecka ut
Måndag: Åt donken med Kajsa och Frida.
Tisdag: Åt tacobar och gick på bio med Frida Hansson breaking dawn part 2, oherre vad bra den var!
Onsdag: Tränade efter skolan med Danielle sen hade jag myskväll med mammi.
Torsdag: Hade utvecklingsamtal och sen hade jag myskväll med mammi igen.
Fredag: Var på gymnasiemässan med skolan och sen fick vi gäster så var med Elin hela kvällen.
Lördaf: Var gymnasiemässan igen, har även nästan bestämt mig ska bara besöka skolan. Har pluggat nästan hela kvällen eftersom jag var sjuk förrförra veckan och missade en del saker.
 
Imorgon ska jag kanske träna, plugga, se solsidan, äta mat och kolla på någon serie kanske.
 
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback