Skriv din beskrivning här!

Snö, morgon, nutella mackor, perfekt morgon.

Godmorgon
Just nu sitter jag med en nutellamacka, oboy och kollar på vakna med the voice .
Som vilken annan morgon som helst! Idag börjar vi nio sen efter första lektionen ska vi och kolla på teater, om mänskliga relationer. Allt är väl bättre än strindberg teatern(?).  Efter skolan har jag inga riktiga planer men vi har inga läxor tills imorgon så har inget som hindrar mig från att träffa en kompis eller ha kul så vi får se!
 
Vet inte om ni har sett snön som är ute i Tyresö än? Det är helt underbart. Att se hela marken vara vit när man vaknar och veta att det snart är första december slår verkligen allt!
 
Idag har jag även lovat mig själv bra upptadering efter som det är mest Moa som har bloggat på senaste så ni kan ju vänta er bekännelser, tips mm.
 
puss
 
 
 


Fin blogg!

2012-11-29 · 11:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback