Skriv din beskrivning här!

Älskar er mi amigos

Gårkvällen var jättemysig, måste defenitivt göras om! Filmen var också bra lite läskig ibland men jag ju hatar action egentligen.. Vi åt på tacobar innan och hade det mysig och snackade. Ja som tjejer gör! När jag kom hem umgicks jag med mina föräldrar liteoch spelade lite sims.
 
Idag ska jag åka och kolla på U sm som Kajsa och Danielle spelar med Frida och Fridah tror jag. Sen på kvällen sover Fridah här, så de ska bli jättekul. Kan även lite snabbt berätta om morgondagens planer, ska plugga och träffa en kompis. Vi ska åka till enskede för att kolla på fotboll, mitt gamla lag som spelar.
 
Just nu sitter jag faktiskt och pluggar, nästa skolvecka kommer bli ganska jobbig så om det inte blir så mycket bloggning är det därför!
 
Have a great saturday cuz i will!
 
bilder från igår
 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback