Skriv din beskrivning här!

Are y ready??

Ännu en praodag avklarad, imorgon är den sista! Just nu ska jag faktiskt börja med min praouppgift, förbererda inför so redovisningen och sen ta reda på vad som kommer på engelska provet, allt nästa vecka på tisdag, onsdag och fredag/onsdag. Usch hata att skolan ska lägga allt veckan innan lovet..

Helgens planer:
Fredag: Moa och Frida sover här och vi har pizza friday.
Lördag :Plugga lite på förmiddagen sen kommer några kompizzar hit så har vi taco kväll och sen tror jag dom sover här. Hoppas i alla fall det för jag vågar inte sova ensam.
Söndag: Ska försöka klämma in ett träningspass på flex med Danielle, plugga och umgås med mor och far!
 
Jag är taggad för helg känner jag nu!!
 
puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback