Skriv din beskrivning här!

Biebs if you read this I just wanna let you know I love y.

Hola mi wonderfula amigos! Spansksvengelska är alltid lika sexigt.
Hade prao idag, börjar faktiskt tröttna lite. Saknar alla kåmpizzar och rasterna, saknar speciellt att inte ha ont i fötterna..
Idag har jag planerat en massa inför helgen, kommer bli bästtttt!
Sen har jag väl sovit(börjar bli en vana..), ätit och snackat med mina skolkåmpizzar like always.
 
Ja men vi hörs väl nån annan time in my life.
Har jag glömt att berätta att jag slingade och klippte håret i måndags? Här är i alla fall resultatet, är inte så nöjd.  Behövde klippa av allt det slitna vilket gjorde håret väldigt kort...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback