Skriv din beskrivning här!

Ingen blogglust...

Hej!
Har inte orkat blogga på grund av olika saker, mådde dåligt hela förra veckan, livet kom imellan, åkte till landet med mina föräldrar, var sjuk och hade mycket i skolan.
Har varit med Frida idag när jag kom hem, vi fikade och köpte tuggumin på ica. Det är typ vinter ute så jag förfrös med mina converse och min tunna vår/höst jacka men det var trevligt ändå.
Imorgon ska jag till stan med frida, ska köpa mössa(troligen) och ett par skor(om dom passar vs). Fin start på första lovdagen. Har inte planerat in så mycket i veckan förutom på onsdag sen kanske bio nån dag. Jo juste på fredag ska jag troligen också vara barnvakt åt mina kusiner, haha.
 
Men vi hörs väl nån gång i framtiden stalkers!
Bilder från förra veckan!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback