Skriv din beskrivning här!

pluggnörddddd

Tjena snyggingar!
Idag efter skolan gick jag hem och fixade lite saker i mitt rum med farmor och farfar. Snart är det äntligen klart. Nu har jag pluggat en massa no. Ska även försöka jobba vidare på min so uppsats som är till imorgon, kan ju vara bra att bli klar med den?!
 
Kan dra veckans planer lite snabbt, imorgon förmodligen träna med Danielle, torsdag fota med Moa, fredag gå på bio med några tjejer i klassen, lördag kanske kolla match eller ha matdag med fridah och på söndag pluuuuugggaa.

Helt okej vecka om det inte vore för allt plugg..
pusss
Kolla vilken fin bild man hittade.. Från vänster Elin, Frida,jag ,Fridah och Moa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback