Skriv din beskrivning här!

Fullt ös medvetslös

Hallåååjsan!
Ligger på min säng just nu och det är strax dags för mat. Dagen har bara varit allmänt jobbig och onödig. Först kom jag hem då var min kusin här med hennes barn efter som min brorsa är hemma i helgen(han bor i luleå), det var kul och trevligt. Sen åkte dom då försökte jag plugga lite men insåg snabbt att det var awkward maraton så kollade på det istället. Sen nån halvtimma senare kom farmor och farfar hit, dom ska stanna på middag och så.

Själv gömde jag mig på mitt rum, ont i huvudet och magen har jag. Kvällens planer får bli att kolla på en film, vad är era planer??

Pusss

Bilden får evelina stå för, världens gulligaste som liten.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback