Skriv din beskrivning här!

Maaassa frågor

1. Är du singel? Aa
2. Är du lycklig? Rättså
3. Är du uttråkad? Lite
4. Är du ledsen? Nope
5. Är du Norsk? Kvarts :)
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej haha
8. Är du en cooling? Ibland...
9. Är du från Irland? Nää
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nope

- Undrar ibland varför jag är singel....

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Nja
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja, har väl alla?
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Vadå fler gånger?
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Jag minns inte
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nepp
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det vet väl inte jag? :P
7. Är du kär? Nej
8. Vill du gifta dig i framtiden? Såklart

 

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Vet inte, det beror på
3. Katt eller hund? Katt
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner 
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på vilket humör jag är på!
8. Pengar eller lycka? Lycka 
9. Dag eller natt? Dag

10. MSN eller mobil? Min mobil

 

10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja av min hund hahaha, fast skulle inte direkt påstå att jag försökte "smita"...
2. Brutit ett ben? Nej tror faktiskt inte det
3. Gjort nåt du ångrar? Ja, har nog dom flesta
4. Hoppat Bungee Jump?  Nej, men vill :D
5. Ljugit för någon du tycker om? Japp
6. Ätit en hel tårta? Nej 
7. Gjort bort dig offentligt? Haha rätt ofta
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ne
9. Gråtit när ett husdjur dog? Nej inte vad jag minns
10. Velat försvinna? Nja, vet inte

 

Vad såg du på tv sist? Taken, igår kväll

Vems blogg läste du sist? Kenzas.se

Vad åt du sist? Middag!

Vem pratade du med sist? Mamma
Vem ringde du sist? Mamma, när jag var nere och handla
Vem messade du sist? Det minns jag inte (hej-jag-orkar-inte-hämta-mobilen)
Vad läste du sist ”bok”?  En i skolan, beautiful dead tror jag den heter
Vem kramde du sist? Mormor haha
Vem bjöd du sist på något? Minns inte riktigt, säkert någon kompis på något ur cafeterian i skolan
Vad köpte du sist? Mat tilll hemmet, gick ju ner och handla åt mamma ;)
 
 
10 favoriter
 
1. Skådespelare/skådespelerska? Tom Cruise, Zac Efron och Channing Tatum
2. Film? Ååh har så många.. Men nästan alla filmer av Nicholas Sparks är stora favoriter!
3. Tidning? Solo tror jag
4. Färg? Militärgrönt, mörkmörkblått och vinrött 
5. Affär? Ingen aning..
6. Kändis? Zac Efron och Justin Bieber hihi
7. Artist/band? Lyssnar på väldigt blandat men Chris Brown är nog en favorit :)
8. Hemsida? Weheartit
9. Årstid? Våren är mysig
10. Serie? One tree hill och Vampire Diaries
 
 
Har du varit 100% ärlig på dessa frågor? Nej!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback