Skriv din beskrivning här!

yep I think I love u.

Sitter hemma och väntar på mina föräldrar som är och handlar. Vi ska äta sushi till mat idag, har längtat hela dagen typ, fantiserat om hur gott det kommer vara. Men nej jag är inte alls kär i sushi, eller.. Nu kom mina föräldrar hem lol. Idag ska jag inte plugga någonting även fast jag behöver, kör på uttrycket #yolo, inte alls uttjatat.
 
Ja vad gör jag, bloggar och kollar på degrassi. Undrar om jag ska gå och säga hej till mina föräldrar men det är alldeles för långt till köket så det känns tveksamt. 
 
Kan berätta om vad som händer imorgon också, vi ska några tjejer i klassen ha pizza sleepover hos Kajsa. Kommer bli askul avslutning på en katastrofal veckan.. Denna vecka har varit allmänt sämst, har inprincip gått hem och pluggat varje dag, alla anteckande va? K blogginlägg så PUSS OCH HEJ MINA LOVERS♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback