Skriv din beskrivning här!

14 april

Igår sov jag ju hos Fridah. Vi köpte hem donken och sushi, sen när vi käkat det vid typ åtta så åkte vi hem till Leon där hans kompisar och kim var. Vi chillade där och sen drog vi hem vid halv tolv tyyyp.
Typ en timme senare när vi äntligen kom hem (haha) så gjorde vi toast och kollade på geordie shore, mys, vi somnade vid två. 

Imorse när vi vaknade så gjorde vi våfflor till frukost. Sen så åkte jag hem och lämnade väskan innan jag mötte upp fridal och fridah i gullmars. Så då åkte vi och åt glass vid vattnet i gamla stan, så himla fint väder!! Sen så gick vi vidare runt i gamla stan och till slut hamnade vi på donken (igen?!) hehehe. 
 
Jaaaa det var väl typ allt som hänt sen jag bloggade senast♥
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback