Skriv din beskrivning här!

Orriga orrar

Hej alla våra tusen läsare!
Just nu ligger jag i min säng och kollar på two and a half men med världens fetaste glas oboy och kakor, varför vara nyttig när livet har så mycket att erbjuda? #deeptalkbro. 
 
Ska leta reda på mitt spanska häfte så jag kan göra mitt prov imorgon sen SKA jag sova, har så jävla ont i min hand för tillfället och vill bara böla sönder pga tolvoriga orrar som kom på igår att dem tycker om Justin Bieber så deras föräldrar köper meet and greet till dom #DÖTACK. 
 
PUSS
Ett litet urval på den spanska jag, frida och Moa kan. Kan tala flytande, tack vare vår mycket duktiga spanska lärare! #WeloveyouMonMon


Haha vill också kunna flytande spanska!! :)

2013-04-16 · 19:08:49

Lite sant, allt gott man kan äta liksom haha ;)

2013-05-07 · 21:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback