Skriv din beskrivning här!

Dalarna

Holaaaa!
Nu är jag hemma från dalarna. Eller kom hem runt fem men orkade inte blogga på ehehhe. 
Kan berätta lite vad vi gjorde där, inget speciellt men har ändå inget annat att blogga om.
 
Onsdag - Vi kom fram på kvällen så vi gjorde inte så speciellt mycket faktiskt, vi packade upp och geekade några avsnitt av vampire diares som jag hade på datan. 
 
Torsdag - Haha vi gick upp typ vid elva kanske? Om jag ska vara ärlig så har jag 0 minne av denna dag typ, jo minns att vi åt sallad från salladsbaren till middag lol det var väldigt gott. Juste! Jag och Frida skulle ta en promenad med min hund på kvällen, så vi tog med sparken så jag skjutsade Frida på den med saga i knät hahahah. Hade också glömt mina täckbyxor hemma också så det var inte direkt att vi kunde "leka i snön" den dagen.
 
Fredag - Fick tillbaka mina täckbyxor denna dagen eftersom att nina kom upp med bussen på torsdag kväll! Så vi åkte skoter på förmiddagen, askul! Sen så åkte vi till äventyrsbadet som finns i byn där vi tävlade i vatten-ruschbanan och tvättade håret med schampoo osv, sen så bastade vi efter. Sen så käkade vi lunch på hotellet där det var buffé med filé, stekt potatis med beanessås mmmmums. 
Sen så kollade vi på VD avsnitt under hela kvällen.
 
Lördag - Vi chillade från typ elva till ett, då gick vi ner till sjön där det finns ett grillställe så vi grillade korv och käkade munkar hihi. Vi myste vid brasan men det var väldigt kallt så vi gick tillbaka efter någon timma. Då så drog jag och Frida iväg med skotern, aaasnice! Vi körde runt ett rätt långt tag, men jag var tvungen att hålla mig i närheten av huset eftersom att man måste vara 16 för att få ta ett snö skoter körkort hehe. Sen var det middag och efter det så kollade vi på film ;)
 
Söndag - Ja, vi åkte hem vid halv tolv så det finns typ inget att berätta. Det tog fem timmar att åka bil, men det var några roliga dagar iallafall!
 
Hade detta klistermärke från en mandarin på min tummnagel i typ två dygn, lol!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback