Skriv din beskrivning här!

Födelsedags kalas

Vaknade inte förens runt halv tre idag, kommer alltså inte kunna sova ikväll.
Låg mest i sängen och gjorde ingenting men sen var jag tvungen att resa mig och gå på födelsekalas.
Min kusin fyllde år, det var väl mysigt. 
 
Imorgon ska jag iväg och byta en tröja med mamma och Viktor, sen städa mitt rum och inte göra något alls typ. Åh vad jag saknar min dator, den jag använder nu tar typ tio minuter att ens starta..
 
Aja Puss I
 
 


Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Vi använder oss tyvärr inte av bloglovin!
elfbark.blogg.se

2013-01-01 · 23:39:55

i see!

Nu är min årsresumé uppe, som ett roligt inlägg! <3

2013-01-02 · 20:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback