Skriv din beskrivning här!

Sanningar om Moa

tjaba mannar! Frida L här
här kommer 5 + och  - sanningar om Moa loa toa
 
+
* Hennes sjuka humor, åh gud den är bäst
* Att man alltid kan vara sig själv med Moa, jag kan vara 100 % mitt
mobbade jag med henne
* hon är hjälpsam, och ställer alltid upp
* hon är världens underbaraste människa förutom när hon är bitchig lol
* Att vi alltid har roligt med varandra
 
-
* Ibland är hon jordens största bitch. På allvar hon kan säga otroligt
grova saker mot mig lol
* Moa får ofta crushar för saker, ex en väska som hon vill ha. Då pratar hon om den
heeeela tiden och jag får lyssna på det -.-
* Hon får jävligt ofta damp på mig när jag inte fattar någonting lol
* Hon kallar mig trögfattad typ varje dag, fast jag är typ det
* Moa irriterar mig ALLTID med sitt smaskande
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback