Skriv din beskrivning här!

Dunk dunk

Efter att jag hade varit i stan, vilket var till typ fem, så började jag och mamma slå in julklappar hihihi, älskar det!
Ja och nu sitter jag vid datorn för mamma behövde köket för att slå in mina julklappar typ.
Ida skrev lite om jultraditioner och jag har väldigt olika från år till år, fast då är det väl ingen tradition? Men denna julafton ska iallafall firas hemma hos mormor! Och jag får inte heller gå och välja ett paket under granen på morgonen till skillnad från Ida, utan på morgonen så brukar det ligga ett paket under min säng som "tomten" har lämnat under julaftonsnatten.
 
Nåja slutpratat om det. Nu sitter jag och bokstavligen dunkar Gavin DeGraw i mina hörlurar, jag brukar vanligtvis inte dunka musik (spela musik superhögt) i mina hörlurar, men det finns vissa låtar som har mycket bas och dun dun- ljud som man bara måste dunka asså, ett exempel är In love with a girl - live.
 
Jaja, puss uppdaterar imorgon troligen för att önska god jul!♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback