Skriv din beskrivning här!

Hola mi amigos

Imorse så blev jag och fridah skjusade till alléplan där vi skulle sälja kakor mm. till klasskassan, och fyyyyy vad kallt det var!! Vi stod där i typ en och en halv timme. Men vi sålde som smort, så skillade som vi är!
 
Sen efter det så drog jag hem och käkade lunch, sen så träffade jag fridal och vi åkte in till stan. Vi kollade på jeans och jag hittade ett par på hollister som jag tänkte haffa, hehehhee. Men det får bli någon annan dag!
Nu sitter jag hos fridal och snart ska vi äta middag (nachos mmmm..) och eftyer det så vet jag inte vad som händer, vi får se.
 
Puss puss - M


Jättefin blogg! Hur mår du? Puss

2012-12-01 · 20:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback