Skriv din beskrivning här!

Min nyårsafton

Imorse vid halv elva (!!!) så drog jag till gymmet med pappa. Körde i någon timme och inviger det nya året med träning, haha det är så 2013 kommer se ut, då jag köpte ett terminskort på friskis&svettis. 
Sen så käkade jag lunch när jag kom hem. Har planerat outfit lite, och nu ska jag hoppa in i duschen och använda min I love...- shower gel och body lotion tihi. 
 
Vid halv sju så kommer det massa gäster hem till oss. Inklusive Frida som ska äta tre rätters middag här med oss. Oxfilé med potatisgratäng och rödvinsås står som huvudrätt, och det är sååå gott! 
Sen så drar jag och Frida vidare och träffar Fridah, Kim och Danni. Vi hittar väl på något kul ;) 
 
Så, ja, så blir min nyårsafton! Hoppas att ni andra får en lika bra start på 2013 som jag kommer att få.
GOTT NYTT ÅR BABES!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback