Skriv din beskrivning här!

Mini jul

Hejhejhej
Igår vid ett tiden så åkte jag hem till pappa för att fira mini-julafton med familjen där. Det var mysigt med julbord och allt, fast jag är egentligen inte så förtjust i just julbord men det fanns en ostpaj som var SÅ GOD. Sen så var det julklappsöppning. Jag fick bland annat en victorias secret body mist, presentkort på hollister, pengar till UGG's som jag egentligen önskade mig, men jag vet inte om jag ska köpa något annat för pengarna, en mjukisdress som jag kanske ska byta, I love.. body lotion och shower gel som luktar suuuper och lite annat smått som nagellack och choklad ;)
 
my present
 
 
 
Nu måste jag verkligen skynda mig till stan för att fixa några små saker!! Puss allihopa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback