Skriv din beskrivning här!

My end of this week

Jag har tyvärr samma problem som Ida att min bloggapp är trasig, och denna dator hos pappa suger för det är den segaste dator på denna jord typ.
 
Kan skriva lite om min helg:
I Fredags så sov jag hos Fridah med henne och Danielle och Fridal. Vi var lite i centrum och handlade och så, sen så spårade vi lite i Fridahs biorum med dans, sång och videofilmande hehehe. Vi tog en promenad sent på kvällen och sen när vi kom tillbaka så somnade vi gott alla fyra i en 120 cm säng, mysigt och svettigt ;)  
Lördag morgon så åkte vi alla + Ida till Farsta C och julhandlade. Jag hittade lite bra julklappar innan vi begav oss hem runt fyra. När jag kom hem så fixade jag mig lite innan vi fick gäster vid sex, ååååh vilken god middag det var!!
Idag på Söndagen så har jag städat mitt rum, julbakat en massor med julmusik och glögg. Ikväll så blir det en långdusch och solsidan!
 
Puss alla söta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback