Skriv din beskrivning här!

SIMS IKEA MAT HOLLISTER SHOPPING REA

Vet att jag suger på det här med att blogga, men det är som sagt lov. 
Igår var jag och shoppade med Moa som hon nämde tidigare, hittade en parfym och en tröja. Ska försöka fota julklapparna imorgon så kan även fota vad jag köpte. För er skull. Sen åkte jag direkt från stan och mötte upp min familj och släkt och käkade på resturang. 
När jag kom hem kom Elin över och lanade sims, hon sov även här. 
 
Imorse spelade vi mer sims och åt mat innan vi vid tre tiden kom på att vi ville till ikea. Så idag har jag varit på ikea med Elin och Evelina, skulle köpa ljusslinga till mitt rum men dom var slut så köpte bara en extra julklapp till en kompis, hehe. Åt även på ikea,  pasta. Kom hem runt åtta och fortsatte spela sims med Elin som även sover här igen.
 
Puss I. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback