Skriv din beskrivning här!

Todaaay

Idag i skolan så har vi inte gjort så mycket. Vi hade vernissage på kvällen så vi förberedde mest för det! Ja, och senare när vi hade vernissaget så redovisade vi, och Ida din elaking var sjuk men sån tur var så hoppade gulliga Fridorna in och läste Idas text! Resten av tiden så gick vi mest runt och pratade med folk, chill. Hahaha jag och Fridah var oseriösa först så vi sprang runt och "råkade" ta sönder deras planet Mars, haha det var skojigt lol...


Har precis käkat middag nu, eller "middag" som bestod av en macka och julmust. Var inte alls hungrig och verken jag eller mamma orkade göra en riktig middag.

Nu så fixar jag lite saker och ikväll så ska jag kolla på Morden i sandhamn, andra delen, första delen var ju igår ;)

IMORGON, ska till skolan vid nio och vi slutar typ elva så efter det så åker jag och Fridah åker in till stan där jag ska handla de allra sista julklapparna!

Men nu ska jag vara social i chatten med Fridal, puss!!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback