Skriv din beskrivning här!

Torsdag

- Skulle kommit upp igår -

 

Idag var det julavslutning! Äntligen. Jag och Frida gick hem till henne där vi käkade lunch eftersom att vi slutade elva. Sen så åkte vi hem till mig och kollade på one tree hill samtidigt som jag packade lite eftersom att jag sover hos henne inatt :)

Sedan så tog vi bussen till henne och lämnade sakerna och tog bussen direkt till centrum, där vi mötte Fridah och Ida. Vi åt middag på taco bar och hade det trevligt! Efter så hade vi lite snö krig, jag höll mig dock utanför ;)

Nu så är jag hemma hos Frida och tar det lugnt efter alla skolveckorna, så otroligt skönt med jullov!!
Vi är supertrötta så vi sätter väl på någon film eller något. Puss!



Så skönt med jullov, äntligen liksom! Hoppas du får en trevlig jul!

Det skulle vara jättekul om du vill kika in på vår nya blogg, kram :)

2012-12-21 · 21:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback