Skriv din beskrivning här!

Åh maj gad take a lok at that buth

God sen eftermiddag.
Like i said är jag kung å att blogga...
Träffade på min brorsa för första gången sen han kom hem idag, inser hur mycket jag faktiskt saknat honom. Var faktiskt uppe tidigt imorse också hör och häpna, var i alby med mor och tog en frisk promenad och sprang lite det gick faktiskt bra. Sen har jag bara umgåtts med mi familia hela dagen.
 
För några timmar sedan kom farmor och farfar hit för att käka middag sen åkte alla utom jag in till stan för att gå på bio, var inte sugen och ville inte se bond filmen istället kommer en okänd människa hit så ska vi kolla xfactor och ha myskväll typ. Jo men livet rullar på i sin egna takt och nu är det bara171 dagar kvar tills jag får träffa min älskling.
 
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback