Skriv din beskrivning här!

Allt du är, e det sämsta jag har, för vi kunde ha varit perfekt men nu är vi bara hälften så bra.

 
Precis hemkommen från skolan och
klockan är runt halvsex..
Hade inte tänk att plugga någonting idag men har no inlämning idag + ett so prov nästa vecka så stannade kvar i skolan med Kajsa och Frida. Hann faktiskt med en hel del så det var ju skönt!
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem med kebab till mig sen ska jag nog bara kolla på några filmer ikväll och ta det lugnt.
 
Imorgon är det äntligen fredag så det är skönt. Mina planer är att åka till Älta och kolla fotboll med Sixten, var ju ett tag sen man kollade. Har inget internet kvar på min mobil och tror inte jag hinner blogga mellan skolan och fotbollen så upptaderingen kommer inte vara den bästa.
 
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback