Skriv din beskrivning här!

BEKÄNNELSER / Moa

• Jag har massor av tvångstankar hela tiden, t.ex. att jag måste hinna till en viss gräns innan porten stängs annars får jag otur, astöntigt
• Jag tycker om att åka buss med musik i öronen, så mysigt
• Jag har glasögon när jag kollar på tv
• Jag vill ha nya saker hela tiden, tyvärr tillåter inte plånboken det...
• Jag ska börja träna och gymma "på riktigt" i januari med Frida, då ska det köttas!!!
• Jag älskar att hitta nya låtar att lyssna på
• Jag och Ida älskar att kolla på PLL, men vi tycker att det är fett läskigt och det slutar alltid med att vi stänger av, hehehhe
• Jag är jätteavundsjuk på VS modellerna, så otroligt fina
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback