Skriv din beskrivning här!

Frååågor

Är du allergisk mot något?
Nej, inget alls! Fast har på sista tiden märkt att jag börjar nysa av choklad... Skumt.
 
Brukar du skratta för dig själv?
Sorgligt nog, ja, hela tiden när jag är övertrött.
 
Är du beroende av något?
Brun utan sol! Hehehehe.
 
Vad står det på ditt senaste inkomna sms?
Räknas kik? ;) Isåfall: Aha...
 
Vad har du för mobiloperatör?
Tele2 / Comviq ofc!
 
Brukar du googla?
Japp
 
Har du varit kär någon gång?
Nej det tror jag inte.
 
Hur ser din drömkille ut?
Snygg, social, snäll, glad haha och mycket mer
 
Har du kysst någon den senaste veckan?
Nope
 
Hur svarar du i telefon?
Hej det är Moa. Fast om det är någon som jag känner väldigt bra så svarar jag typ: A hallå?
 
Vem ringde dig senast?
Min pappa
 
Hur många kuddar har du i sängen?
6 här hos pappa, hos mamma har jag 3
 
Brukar du komma i tid?
Det är väldigt olika! Men om det är viktigt för mig, så ja.
 
Mår du bra?
Ja helt okej, kunde mått både sämre och bättre :P
 
När blev du fotad senast?
Ja du...vet inte, inte för så länge sedan skulle jag gissa
 
Hur känner du dig nu?
Lite sur och stressad
 
Är du smart?
Det beror på vem man gemför med!
 
Hade du en bra kväll igår?
Nja, tråkig plugg-kväll
 
Vad dricker du helst till frukost?
Oboy
 
Är du blyg?
Ja med dom som jag inte känner så bra
 
Vad gör du imorgon?
Går till skolan.
 
Vad är det värsta du vet?
Alltså väldigt mycket! Orkar inte sitta och tänka på det
 
Vill du gifta dig?
Absolut!
 
Gillar du att dansa?
Haha ja, eller det beror på
 
Tycker du om sushi?
Nej usch
 
Bor dina föräldrar tillsammans?
Nej
 
Senaste låten du lyssna på?
*går in på min spotify* Troublemaker med Olly Murs!
 
Vad skulle du behöva nu?
En paus från skolan och pengar, lol
 
Gillar du någon just nu?
Nja...
 
Gillar någon dig just nu?
Osäker
 
Vill du vara singel i sommar?
Det vet jag inte hahaha
 
Tycker du om din längd?
Ja! Fast skulle inte skada att vara kanske 3 cm längre? ;) Är 1,60 nu...
 
Din jobbigaste tid i livet?
Oj... Jag har inte upplevt så mycket riktigt verkliga dåliga saker i mitt liv än, så det är svårt att peka ut
 
Din bästa tid i livet
Har inte levt så länge än... Nejmen jag vet inte riktigt. Nästa sommar kanske ? *Hoppas* 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback