Skriv din beskrivning här!

HOLA!

Vår upptadering är bäst.
Hej!
I tisdags på kvällen åkte jag hem till Evelina, vi snackade och lyssnade på musik sen sov jag där. På onsdagen när vi vaknade bakade vi eftersom vi skulle överraska Kia med muffins utanför hennes hus när hon kom hem från Paris. Blev dock lite fail med tiden så vi råkade komma efter att hon kommit hem men tanken som räknas. Vi tog en pizza dejt efter det alla tre, var väldigt länge sen det bara var vi tre.
 
Vi sov ju som sagt hos Danielle igår typ alla tjejer(ni vet vilka ni är så orkar inte rabbla upp alla).
Först kom Kims pojkvän Leon, Anton och Alexander till oss, vi spelade lite tv spel osv. Sen så satte dom på skräckfilm då gick jag Moa och Sara in i ett annat rum och kollade på nån film cuz vi inte gillar skräckfilmer. Men sen drog Anton och Alexander iaf då kom några andra som jag inte kommer ihåg vad dom heter men dom var där jättekort. Sen så var vi typ as trötta nån gång så vi sov. Jag och Frida delade på en nittio luftmadrass, gör aldrig om det med henne kan jag säga. Pratar i sömnen gör hon också (inse det frida tack). 
 
Åkte hem tidigare idag för behövde plugga matte men fick världens huvudvärk när jag kom hem så jag har bara legat i soffan och inte rört på mig på hela dagen. Mår fortfarande dåligt så ska försöka middag sen sova för att må bra imorgon!!
 
PUSS
Bilder från min instagram


hahaahahahaha, know u love me! :)

2012-11-01 · 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback