Skriv din beskrivning här!

You niggas

 
 
 
 
 
 
 
 
Ska bli bättre på att blogga, lovar.
Idag hade vi halvstudie dag så direkt när vi slutat åkte jag till kunskaps skolan och mötte upp Kia, var där tills hon slutade. Sen gick vi därifrån hem till henne, åt kakor och macka. Haha. Sen så satt vi och lekte med hennes dator, gjorde videos och fotade jo jag spelade även in lite låtar till henne. Haha jag som verkligen inte kan sjunga men okej...
 Kom hem runt halv åtta då mammi köpt med sig sushi hem så hade myskväll med henne och pappi, gossip girl och ben and jerrys.
 
Imorgon ska jag vara i skolan åtta för att göra två redovisningar och sen har jag ett prov och spanska förhör som behövs pluggas till. 
Love
-leker lite med kameran som ni ser?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback