Skriv din beskrivning här!

Film mataton

Hejhej♥
 
Nu har Fridah precis åkt hem, hon sov ju här.
Igår så kom hon runt åtta, då slog vi på The hungergames nästan direkt! Sen när den var slut så kollade vi på The notebook, den var väl bra men var inte direkt på det "sorgsen-kärleks-film-humöret" igår så jag tyckte att den bara var helt okej!
Sen så somnade vi runt ett tror jag, och imorse så gick vi upp runt halv tolv och gjorde varma mackor och kollade på The lucky one med Zac Efron (min favorit). Jag tyckte den var braaa... Så vi har haft ett riktigt film maraton!;)
 
Idag har jag inga planer så det blir nog att plugga lite, känner mig faktiskt rätt slö, men kanske träffar någon kompis sen?
 
puuss
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback