Skriv din beskrivning här!

inlägg som endast handlar om skolan så läs ej om ni vill bli på sämre humör

Hola!
Sitter och skriver på min so uppsats som ska in nästa vecka, vill vara lite före för en gångs skull. Sen har jag no prov imorgon också så det ska jag också plugga på men först ska jag äta. Hatar att alla lärare ska ha in allt på en och samma vecka, vi hinner inte!!! Nästa vecka har vi ett prov, en inlämning och uppsatsskrivning. BLÖÖÖÖÖ ORKAR INTE. Allt tänkande gör mig trött.. Sen ska vi lämna in en spanska text och häfte imorgon, häftet har jag inte börjat på och texten är google translate dom 3 rader jag har gjort. Jag ska vara vaken hela natten?
ÖSSSCH så bloggningen från min sida blir ej så bra men det är ok va? PÖSSSSSSSS
 
Skolan går före allt, nu gör jag mina lärare stolta.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback