Skriv din beskrivning här!

Hannah Montana

Jag vet att upptaderingen suger just nu, men Moa kommer snart hem så då blir det bättre.
 
Idag började jag dagen med att överraska Viktor och mammi med lunch, mina kockkunskaper levererade.
Sen senare mötte jag upp Evelina, vi handlade mat som vi kunde laga det blev draköra. HAhaha. Sen åkte hon hem runt elva ungefär. Då satte jag på en film med Kia. Vi sätter på samma film samtigt och kikar om allt som händer i filmen, när man inte kan vara med varandra får man väl göra det bästa.. Aja vi såg i alla fall Hannah Montana the movie, alltid lika bra. Sen har vi också kollat en bit in i the last song men snart dör jag av trötthet så ska sova.
 
Imorgon ska jag sova hela dagen typ, usch vad jag har längtat. Sen på kvällen ska jag kolla när Kia spelar fotboll. Puss I.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback