Skriv din beskrivning här!

Min vecka

Har helt glömt bort bloggen men kan skriva lite om allt som hänt under veckan.
Har umgåtts med Frida, Moa och Fridah rätt mycket, i torsdags körde jag min första fotbolls träning på ett år, hemskt jobbigt har världens träningsvärk överallt nu, åt pannkakor och kollade på hannah montana med Kia, ätit god mat, tjockat mig och gått i skolan. 
 
Nu sitter jag nyvaken i soffan och lyssnar på musik. Idag/ikväll ska jag på sextioårskalas, det ska faktiskt bli väldigt kul tror jag. Juuuuste fick världens bästa julklapp igår,en justin bieber t-shirt av Kia. Sen fick jag även tillbaka min dator igår, hihi. 
 
Nu ska jag gå och laga frukost åt mig och Viktor med mamma. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback