Skriv din beskrivning här!

nyår

Kom hem för typ två timmar sedan. Sov hos fridah inatt med fridal, vi somnade typ vid fem och vaknade vid typ halv ett och då åt vi frukost, potatisbullar<3333 Haha. 
Orkar inte berätta varenda detalj om nyår men kan säga bara att man missade något om man inte var med oss haha, åååh det hände så mycket och skulle kunna skriva flera A4an om nyår om jag kände för det fast jag gör tyvärr inte det lol. 
Men det var iallafall en sjukt bra start på 2013 med mina käraste vänner (och masssa andra)!
 
Håller på att packa nu till Älvdalen eftrsom att jag och Frida åker dit imorgon, kommer heller inte kunna blogga då eftersom att jag inte kommer att ha internet. Men tror att vi kommer hem på söndag iallafall.
 
Puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback