Skriv din beskrivning här!

Summering av tvåtusentolv

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oh yes, åkte bla utomlands utan mina föräldrar.
 
Hur har ditt 2012 varit? När jag tänker efter har det faktiskt varit riktigt bra. Många lagmiddagar, Barcelona m laget, ute kvällarna i somras, när jag och Moa hoppade över bilarna och en massa andra roliga minnen.

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Ja, kommer börja med fotboll igen, sen kommer jsg börja på gymnasiet, åka utomland med Elin och sen JUSTIN BIEBER. 2013 kommer bli bäst!

Blev du kär i år? Yes, i mat.
 
Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Kommer inte ihåg alla datumen men när jag fick biljetter till justin bieber, barcelona resan, julafton, sommarkvällen då några killar snodde våra chipsskålar hahha åh bästa sen framförallt valborg.
 
Vad spenderade du mest pengar på? Mat definitivt.
 

Bästa köp? Kanske min mac dator? Vet faktiskt inte..

Vem har du umgåts med mest? Moa, Frida, Evelina, Elin typ.

Har du haft ett förhållande under 2012? Ja med mat!

Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat mer tid med vänner ist för att plugga och kanske tränat mer, haha.
Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit mindre. 

Bästa minnet från 2012? Valborg eller Barcelona.

Favoritprogram/serier? One tree hill, hart of dixie eller pll även fast vi inte vågar kolla på det ;)

Vad gjorde du på din födelsedag? Grönalund, ip, kunskaps skolan och paket.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar till USA och de fick jag.

Vad fick dig att må bra? Family, friends, food och lite annat.

Vad vill du säga till dig själv inför 2013? Börja träna, börja plugga och ät inte som en häst tack.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback