Skriv din beskrivning här!

Engelsk alfabets lista.

A: Are you single?
- Ja
B: Birthday?
- 29 maj
C: Crush?
- Ingen just nu faktiskt
D: Drink you last had?
- Smothie #hemgjordavmig
E: Easiest person to talk to?
- FridaL, Kia eller Moa beroende på vad man ska snacka om.
F: Favourite song?
- A drop in the ocean - Ron Pope
G: Good at?
- So ämnen i skolan, att slösa dagar framför någon bra tv serie och slösa batteri på min mobil.
H: Hair color?
- Blond, ljusbrun lite mixed up
I: In love with?
- Musik
J: Jealous of?
- Selena Gomez, omg hennes utseende + att hon har världens gulligaste pojkvän som sjunger som en gud.
K: Known the longest?
- Elin min granne
L: Longest relationship?
- Fem månader i femman typ.
M: Middle name?
- Felicia
N: Number?
- 07049331 resten får ni gissa ut.
O: One wish?
- Träffa Justin Bieber eller hjälpa någon som blir misshandlad hemma.
P: Person last texted?
- FridaL
Q: Question always asked?
- Mår du bra?
R: Reason to smile?
- Min familj, mina fina kusiner, mina närmaste vänner, min telefon som fungerar prima ballerina bra och att det är några timmar kvar på lovet!
S: Song last listened to?
- A drop in the ocean, såklart..
T: Time you woke up?
- Runt tio, frukost time!
U: Underwear color?
Svartvita victoria secret
V: Violent moment?
- När någon tar min mobil och ska läsa sms
W: Worst fear?
- Att förlora någon familjemedlem/vän i en olycka.
X: Ex you never got over?
- Gustaf, vet inte varför..
Y: Your last hug?
- Gruppkram med mina söta kusiner
Z: Zodiac sign?
- Om jag nu visste vad det betydde?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback