Skriv din beskrivning här!

Allmänt djup och fundersam

Har legat och kollat på hart of dixie hela eftermiddagen med helt släckt i huset och en kopp oboy.  Idag hade vi gymnasium infortmation i skolan, skrämde livet ur alla tror jag.. Hahaha. Har funderat rätt mycket nu eftersom jag typ sen femman/sexan velat gå på gymnasium utanför stockholm men nu börjar jag tveka. Vill inte lämna alla kompisarna man har här samtidigt som jag vill komma bort från stockholm. En sak som är väldigt skön är att jag i alla fall vet vad jag vill bli och vilken inriktning jag ska välja. Sen kan vi ju passa på och tacka gud eftersom gymnasievalet inte är förens i januari/februari. 
 
Någon annan som har börjat fundera?
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback